Warianty obsługi

Wariant tradycyjny

Obsługa klienta może odbywać się sposobem tradycyjnym, jednak taki wybór wymaga częstszych wizyt w naszej siedzibie niż w przypadku dowolnego wariantu e-obsługi, a co za tym idzie, wymaga poświęcenia większej ilości czasu na załatwienie danej sprawy.

E–obsługa

Klientom oferujemy różne warianty e-obsługi:

Wariant mieszany

Łączy w sobie cechy obsługi tradycyjnej oraz on-line. Klient ma możliwość wyboru, które usługi chce wykonywać zdalnie, a które w siedzibie firmy.

Wariant on-line

W tym wariancie cały proces obsługi odbywa się zdalnie, bez konieczności wizyt w naszej siedzibie.

Zachęcamy do kontaktu z nami, doradzimy wybór optymalnego rozwiązania.

Zachowując poufność i bezpieczeństwo możemy zaoferować, za pomocą Internetu, całodobowy dostęp do danych księgowych klienta.